Skip to main content

Autumnal

Žinau, kad daugumai dar net pagalvoti apie rudenį baisu, ypač tiems, kurie šia vasarą turėjo padorias atostogas. Tačiau aš jau jaučiu pirmuosius rudens ženklus - šen bei ten nuskritusius pageltusius lapus, tamsiai mėlynus rudeninius debesis, šaltą vėją...Žinau, kad lietuviai dar pasidžiaugs karštais orais, o aš jau mėgaujuosi galimybe vilkėti pėdkelnes ir švarkus.

Galiu išvardinti sarašą dalykų, kodėl man patinka ruduo:

  1. Seniau patikdavo grįžimas į mokslo įstaigas, dabar patinka, kad rugsėjo pirma neberūpi ir neberūpės, nebent kai turėsiu savus vaikus.
  2. Dievinu pirmos šalnos pakastos žolės vaizdą ir tą jausmą ankstų rytą, kai šalna kanda į nepirštinėtas rankas. Aš dažniausiai pradedu nešioti pirštines tik lapkritį.
  3. Rudens šventės, jei galima taip pavadinti. Kas skaito mano blogą jau seniai, žino, kad aš mėgstu Helovyną ir lapkričio pirmosios šventę.
  4. Karštos kavos ar arbatos gėrimas lauke vakare, šiltai apsimuturiavus šaliką aplink kaklą.
  5. Nes vėl galima nešioti ilgaaulius.
  6. Laužų ir deginamų lapų kvapas.
  7. Nukritusių geltonų lapų šiukšdėjimas po kojomis.
  8. Visos tos šiltos ir jaukios rudens spalvos.
  9. Tyla rudens rytais.
  10. Pirmasis sniegas.
tumblr_lpt3sk15qo1qh239s
tumblr_lpsm75yr251qaz3hso1_500
tumblr_lpq05mRX3I1qb8dxpo1_500_large
tumblr_loy95grS1K1qzh7tdo1_500_large
O kodėl Jūs mylite rudenį?

Comments

RagaNaite said…
Nes tik tuomet taip dera spalvos, kurios nėra derinamos...
Lady said…
Siltu spalvu spektras dera visa laika. Bent jau man :))

Popular posts from this blog

Art Nouveau Interior & Other Stuff

Šiuo metu vėl išgyvenu gana stiprų "noriu Art Nouveu stiliaus visur ir visame" periodą, todėl dalinuosi svajonių interjeru ir keliais tiesiog gražiais dalykėliais. Nūdienos dizainierių darbas, atkuriant Art Nouveu stilistiką interjere Alfred Mucha suprojektuotas interjeras prancūzų juvelyrui
Gal kas turi panašų nereikalingą žiedą ir norėtų perleisti jį man? ;)

Incredibly Elaborate Photographs by Sandy Skoglund

Decades before Photoshop was available, American artist Sandy Skoglund started creating surrealist images by building incredibly elaborate sets, a process which took months to complete. Her works are characterized by an overwhelming amount of one object and either bright, contrasting colors or a monochromatic colour scheme.
 The Cocktail Party 1992  Fox Games 1989  Revenge of the Goldfish 1981  Raining Popcorn 2001  Breeze at Work 1987  The Green House 1990 Squirrels at the Drive-In 1991
Source: My Modern Met