Tuesday, 21 September 2010

BIBA

Esu tikra, kad prekės ženklą kažkada esame matę ir bent jau nesąmoningai atsimename. Ši parduotuvė buvo ikoniška savo novatoriškumu - iki tol dar nėra buvę dabartinio tipo drabužių parduotuvių, todėl ji paliko žymų ženklą šiuolaikinės mados istorijoje. Biba rūbų dizainas ir parduotuvių interjerai neretai atspindėdavo Art Nouveau estetiką. Biba įvaizdis buvo įvairus ir žaismingas, nebuvo vengiama maišyti sena ir nauja. Ketvirtojo dešimtečio silueto šilkinės suknelės kabėjo šalia aksomo kelnių ar ilgaulių zomšos batų. Tokios to laikmečio garsenybės kaip Marianne Faithful ar Bianca Jagger taip pat nepasididžiuodavo užsukti į šią parduotuvę. Parduotuvės įkūrėja Barbara Hulanicki padėjo kasdienės mados pamatus, sukūrusi paprastą mini suknelę, puikiai tinkančią kiekvienai merginai. Todėl, savaime suprantama, kad žinia, jog Biba 1975 užveria duris nuliūdino daugelį klienčių, tačiau klasikinė parduotuvė atsikūrė šį Rugsėjį ir toliau žada džiuginti sena ženklo estetika.

No comments: